KCC medewerker De afdeling Het Klant Contact Centrum (KCC) bestaat vijf jaar. Het is een vrij nieuw- en modern ingerichte afdeling en biedt onze patiënten de telefonische toegang tot ons ziekenhuis. Het Klant Contact Centrum bestaat uit een team van 20 gedreven- en enthousiaste, leergierige medewerkers. Het bevindt zich op de derde etage van het Dijklander Ziekenhuis op de locatie Hoorn. Je nieuwe baan Als medewerker KCC ben je het visitekaartje van onze afdeling en doorgaans het eerste aanspreekpunt van onze patiënten wanneer zij contact zoeken met ons ziekenhuis. Alles wat je doet, heeft één doel: onze patiënten de beste ervaring bieden. Jij staat patiënten te woord en ontvangt alle binnenkomende telefonie voor de snijdende-en beschouwende poliklinieken. Je verzorgt hierbij de planning-, annulering van afspraken en het verwerken van de aanvraag van recepten. Door goed te luisteren, de juiste vragen te stellen en betrokkenheid te tonen, kun jij de patiënten helpen met een advies. Je kunt de gesprekken accuraat en zelfstandig afhandelen. Met behulp van een digitale vraagwijzer geef je gericht antwoord op de vragen van de klant. Als een vraag jouw inhoudelijke kennis boven de pet gaat, kun je de vragen doorzetten naar de juiste afdeling. De veelzijdigheid van de binnenkomende gesprekken maken het werk binnen ons team afwisselend, uitdagend, leerzaam en vooral waardevol! Luisteren is vooral horen wat er niet gezegd wordt. Dat maakt het KCC-werk zo veelzijdig, uitdagend en verantwoordelijk en geeft voldoening als alles voor de patiënt weer correct is afgehandeld en deze naar tevredenheid de telefoon weer neerlegt. - aldus een collega van de afdeling. Wie ben jij? Wij zijn op zoek naar een door en door Dijklander . Je bent een positieve doorzetter met een goed luisterend oor en ook als de werkdruk oploopt, weet jij het overzicht en de rust te behouden. Servicegerichtheid staat voorop. Je bent iemand die niet alleen wil snappen wat er scheelt, maar ook begrijpt wat voor onze patiënten belangrijk is. Beter begrepen noemen we dat. Daarnaast: Wat bieden wij jou? Interesse? Neem over de vacature gerust contact op met (), via . Je kunt solliciteren tot en met 27 mei 2024.
onbekend
Functietitel | Medewerker Klantenservice |
Indicatie salaris (min – max] | 2279 – 3122 |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 24 – 36 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Gezondheidszorg/Welzijn |
Locatie | Hoorn Nh, Noord-Holland,Nederland |
Soliciteer direct | https://www.werkenbijdijklander.nl/vacatures/kcc-medewerker |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nkactueel.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Noordkop en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.