Expert Webshop Expert Webshop Afstand calculator Expert Webshop (Fulltime / Parttime, 32-38 uur per week) Bij ons draait alles om het bieden van een uitmuntende klantenservice. Als Expert Webshop ligt jouw voornaamste focus op het bevorderen van zelfbediening voor onze klanten, in lijn met de beste praktijken en verwachtingen van de klant. Je zorgt ervoor dat klantenserviceactiviteiten gericht zijn op het bereiken van de 'First Time Right' prestaties. Elke Expert heeft de verantwoordelijkheid voor een sleuteldomein binnen het klantenserviceteam, zoals Kwaliteit, Webcare en E-commerce. Dit zijn jouw dagelijkse actions Als Expert Webshop werk je nauw samen met het E-commerce team om processen en tools te ontwikkelen, zodat de klantenservicemedewerkers een uitstekende klantenservice-ervaring kunnen bieden. Tegelijkertijd werk je nauw samen met de klantenservicemedewerkers om ervoor te zorgen dat het team op de hoogte is wanneer er zich problemen voordoen en dat er passende actie wordt ondernomen. Je verzamelt en analyseert relevante gegevens en doet aanbevelingen aan zowel het E-commerce team als de Klantenservice Lead over mogelijke verbeteringen. Dit wordt jouw team Tientallen miljoenen fans in Europa verrassen we iedere week weer opnieuw. Data driven en in agile teams maken we het merk Action steeds groter. Bij Marketing en Digital zijn we verantwoordelijk voor de marketing- en communicatiestrategie en de uitvoering daarvan. We bouwen aan steeds meer digitale zichtbaarheid en interactie. Van klantonderzoek tot het ontwerp van onze award winning folder in onze eigen Action Studio. En van private labeling tot webcare, de app en socialmediacampagnes. Onze grootste uitdaging? One breath, one format, online en in meer dan 2.600 winkels in 12 verschillende landen. Elke dag weer nieuwe dingen leren en samenwerken met de leukste collega's om ons populaire merk nog succesvoller te maken, daar worden we blij van. Jij ook? Dit ben jij Als Webshop Expert ben je gedreven door een klantgerichte aanpak en een voortdurende drang naar verbetering. Je bent goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de klantenservice, vooral met betrekking tot E-commerce en je bent bereid om continu te innoveren. Met ervaring in een snel tempo werkende omgeving, heb je een agile mindset en pas je je gemakkelijk aan veranderende omstandigheden aan. Creativiteit en innovatie zijn jouw drijfveren en je handelt proactief en zelfstandig. Daarnaast ben je altijd klaar om te leren en te groeien. Je dagelijkse verantwoordelijkheden omvatten direct contact met onze customer service partner om vragen te beantwoorden en adequaat te handelen. Je schakelt snel met relevante partijen om ervoor te zorgen dat het team goed geïnformeerd is. Daarnaast heb je dagelijks contact met het E-commerce team voor stand-ups, check-ins, werksessies en evaluaties, waarbij je trends ontdekt en problemen aanpakt. Op maandelijkse basis evalueer je de top 5 klachten en retourredenen je onderhoudt direct contact met ons E-commerce distributiecentrum om problemen aan te pakken en verbeteringen voor te stellen. Als eerste aanspreekpunt voor het E-commerce business team, voer je rapportages uit voor interne en externe partners en werk je samen met leveranciers om SLA's op te stellen. Bovendien ondersteun je de Teamlead bij het verbeteren van processen, coach en train je het klantenserviceteam en waarborg je de kwaliteitscontrole van de communicatie met onze klanten. En verder: Wat wij bieden Verrassend veel! Vanuit onze bruisende thuisbasis in Nederland heb je impact op heel Europa. De teller staat nu op meer dan 2.600 winkels in 12 landen en miljoenen smiles van onze klanten. En we hebben grote groeiambities. Voor Action en voor jou. Want onze groei betekent dat jij steeds nieuwe stappen kunt zetten. Een andere functie, een interessant innovatieproject, nieuwe vaardigheden: je kunt je als professional onbegrensd ontwikkelen. En dat alles in een cultuur waar onze gedeelde waarden echt geleefd worden: klantgerichtheid, teamwork, eenvoud, discipline, kostenbewustzijn en respect. Wist je dat je bij ons ook kunt rekenen op: Hoe wij bijdragen aan de samenleving Ken je Action alleen van de winkels, dan gaat er een wereld voor je open als je bij ons komt werken. Zo zijn we achter de schermen hard aan het werk om positieve impact op de maatschappij en het milieu te maken. Wist je bijvoorbeeld dat we wereldwijd meer dan 2.000 kinderen sponsoren die opgroeien in een SOS Kinderdorp? Dat ons team de diversiteit van onze klanten weerspiegelt, met onder andere 124 nationaliteiten? Dat we nu al 70% van onze houtproducten en 86% van ons katoen duurzaam inkopen? En dat in meer dan de helft van onze winkels alleen maar energiezuinige ledverlichting brandt? Ja, ook dat is Action. Benieuwd welke initiatieven we nog meer faciliteren? Versterk ons team en ontdek het zelf. Interesse? We zijn er trots op om een inclusieve werkgever te zijn, en we nodigen iedereen die zich in de vacature herkent van harte uit om te solliciteren. Dus kom in actie en reageer nu op deze vacature!
Nieuwsgierig naar je nieuwe collega's? Christiane en Marjolein gaan graag met je aan de slag!
onbekend
Functietitel | Teamleider Customer Service |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 38 – 38 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Detailhandel |
Locatie | Zwaagdijk-Oost, Noord-Holland,Nederland |
Soliciteer direct | https://nl.action.jobs/vacatures/expert-webshop-e49311 |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nkactueel.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Noordkop en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.