Customer Support Medewerker Renolit Nederland 18-05-2024

  1. Vacatures Noordkop
  2. Customer Support Medewerker Renolit Nederland 18-05-2024

Werken in Noordkop

 

Introductie vacature 

RENOLIT logo Rely On It.

Nederlands

Customer Support Medewerker

Bij RENOLIT Healthcare Nederland streven we elke dag naar het redden of verlengen van mensenlevens door hoogwaardige kunststofproducten te produceren voor de verpakking van infusie-, transfusie- en dialysevloeistoffen. Onze missie is geworteld in kwaliteit en maatschappelijke betrokkenheid, en we zijn trots op de groeiende erkenning en waardering voor onze producten wereldwijd. Als onderdeel van ons Customer Support team ben je essentieel voor het onderhouden van sterke klantrelaties en het waarborgen van de kwaliteit waar RENOLIT voor staat. Wij zoeken een:

Customer Support Medewerker | Parttime | Enkhuizen

Wat wij aanbieden

Wat mag je van RENOLIT verwachten?
Je komt terecht in een organisatie die zich bezighoudt met het maatschappelijk belang. Naast het leveren van medische halffabricaten, die uiteindelijk worden gebruikt om bijvoorbeeld bloed- en infuuszakken te maken, zijn wij bij RENOLIT continue op zoek naar manieren om onze CO2 footprint te minimaliseren. Dit doen we bijvoorbeeld door het inzetten van circulaire procestechnieken waarbij we het afval elke keer zoveel mogelijk willen minimaliseren.
Verder kun je rekenen op:

  • Een bruto maandsalaris in functieschaal 7, dit ligt tussen €3.421,- en max. € 4.144 (o.b.v. fulltime en inschaling geschiedt op basis van jouw kennis en ervaring), goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. een 13e maand, bonuspotentieel, 26 vakantiedagen en 11,5 ADV dagen;
  • Een inzetbaarheidsbudget t.w.v. 1,64% van jouw bruto jaarsalaris. Hier kan je elk jaar uitgaven mee doen die jouw vitaliteit ten goede komen. Denk bijvoorbeeld aan sportabonnementen- en attributen;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer met een maximum van 50 kilometer enkele reis per dag;
  • Een enthousiast, gedreven en leuk team waarin hard werken samengaat met humor;
  • Vrijheid en veel ruimte voor eigen initiatief met korte communicatielijnen in een persoonlijk-, familiebedrijf;
  • Flexibele werktijden, een thuiswerkvergoeding van €2,35 per dag en een fijn budget om jouw thuiswerkplek in te richten;

Binnen RENOLIT vinden we het belangrijk om je te blijven ontwikkelen in je vakgebied. Uiteraard wordt het volgen van vakgerichte opleidingen en cursussen mogelijk gemaakt.

Jouw taken bij RENOLIT

De uitdaging
Jij bent de vertrouwenspersoon voor onze klant. Onze slogan is niet voor niets Rely on it! Onze klantrelaties zijn allemaal gebaseerd op vertrouwen en kwaliteit. Jij bent het eerste aanspreekpunt en zorgt ervoor dat onze klanten op ons kunnen blijven rekenen en dat jij ze zelfs positief kan verrassen!

Als Customer Support Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor zowel externe als interne klanten. Je speelt een centrale rol in onze organisatie en bent verantwoordelijk voor het bieden van proactieve en oplossingsgerichte klantenservice. Je taken omvatten onder andere:

  • Het ingeven van orders tot en met het uitleveren en regelen van transport, inclusief bijbehorende documenten.
  • Onderhouden van de forecast en analyseren hiervan.
  • Het verwerken van gemaakte prijsafspraken en ondersteunen van de Sales Managers bij het versturen van monsters en het aanmaken van offertes.
  • Beantwoorden van vragen en verzoeken van klanten via telefoon, e-mail of chat.
  • Deelnemen aan- en input geven voor Supply Chain meetings met klanten.

Uiteraard zorg je ervoor dat de klantendatabases up to date blijven, rapporteer je klantvragen, feedback en suggesties aan de Sales managers. Vanzelfsprekend doe je dit alles om sterke klantrelaties op te bouwen. Jij zal met name het Azië en Midden-Oosten portefeuille pakket hebben, mocht je hier al ervaring mee hebben dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Wat wij verwachten

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen een internationale B2B omgeving.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels, bij voorkeur ook in Duits, Frans en/of Spaans.
  • HBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld in de richting van International Business of vergelijkbaar.
  • Ervaring met exportdocumentatie is een pré.
  • Vaardigheid in het werken met systemen en het verbeteren ervan.
  • Vermogen om klantinformatie helder te rapporteren met behulp van Excel.
  • Klantgericht, commercieel ingesteld en pro actief.

Herken je jezelf niet direct in alle punten maar denk je wel dat je over genoeg ervaring beschikt? Neem dan zeker ook contact op!

Spreekt bovenstaande jou aan?
Stuur dan jouw cv in via de sollicitatieknop bij deze vacature. Eerst even bellen of informeel kennis maken? Dat kan natuurlijk ook! Wij staan klaar om jouw vragen te beantwoorden:

Voor vragen over RENOLIT of het proces: -Slenters (Corporate ):
Voor inhoudelijke vragen over de functie: Miranka de Boer (Customer Support Teamlead) via

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelMedewerker Klantenservice
Indicatie salaris (min – max]3421 – 4144
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)18 – 28
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheIndustrie
LocatieEnkhuizen, Noord-Holland,Nederland
Soliciteer directhttps://www.renolit.com/nl/carriere/vind-een-baan/job/customer-support-medewerker

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nkactueel.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Noordkop en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.