Taal: Nederlands Administratief Medewerker HR Roemeens Administratief Medewerker HR Roemeens Fulltime of parttime, uren: flexibel Action, je kent ons vast wel. Die fijne winkel waar je de knutselspullen voor de kinderen voordelig koopt, je mandje vol kan laden zo vlak voor het nieuwe schooljaar start, of nog even het juiste gereedschap scoort voor dat te lang uitgestelde klusje in huis. Wist je ook dat we een grote HR-afdeling hebben en dat er meer dan 50.000 medewerkers voor ons werken waarvoor een hoop administratief geregeld wordt? Benieuwd naar de administratieve werkzaamheden van onze afdeling HR? Leuk, wij zijn benieuwd naar jou! Dit zijn jouw dagelijkse Actions Voor ons internationaal hoofdkantoor zijn we opzoek naar collega's die de personeelsadministratie helpen verzorgen van de landen waar we inmiddels actief zijn, namelijk: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Tsjechië en Italië. Binnen onze personeelsadministratie werken we met drie teams, die elk een onderdeel van de administratie voor hun rekening nemen. Hiring team : Alle nieuwe collega's worden via het hiring team aangenomen. En dat doen we veel en vaak, zo nemen we wekelijks honderden nieuwe medewerkers aan en keuren we honderden vacatures goed voor alle winkels binnen Europa. Je gaat aan de slag met het opstellen van contracten, het doen van checks op aangeleverde informatie en het zorgen voor een goede start. Je snapt, als nieuwe medewerker is die eerste kennismaking met Action heel belangrijk. Hoe mooi is het als jij daar een rol in kan spelen! Time team : Als je als collega aan het werk bent bij Action, dan is het belangrijk dat jouw gewerkte uren correct in het systeem staan en dat iedereen het juiste salaris krijgt. Het team Time zorgt hiervoor en pakt ook onderwerpen zoals verlof- en vakantiedagen op. Een secuur klusje waar je veel mensen blij mee maakt! Mutation team : Tijdens een dienstverband kunnen er allerlei wijzigingen plaatsvinden, variërend van het doorgroeien naar een nieuwe functie tot een adreswijziging. Al deze wijzigingen worden door ons verwerkt en bevestigd. Daarnaast behandelen wij allerhande verzoeken en documenten zoals werkgeversverklaringen, werkvergunningen en declaraties. Kom jij ons helpen dit achter de schermen in goede banen te leiden? Binnen de diverse teams hebben we plek, dus we zijn vooral benieuwd naar waar jouw interesse ligt en hoe we deze kunnen matchen op onze uitdagingen. Dit wordt jouw team Van onze vakkenvullers en kassamedewerkers in winkels in heel Europa tot onze collega's op het internationale hoofdkantoor in Zwaagdijk-Oost: alle 65.000 rekenen ze erop dat ze op tijd hun juiste salaris ontvangen en hun contract in orde is. Dit alles - en veel meer - leiden we in goede banen bij HR Services. In ons diverse team vind je ervaren experts én veelbelovende talenten op het gebied van administratie, payroll en HR-informatiesystemen. Als innovatieve internationale afdeling willen we steeds sneller en efficiënter werken en een betere service verlenen aan alle medewerkers bij Action. Zo werken we bijvoorbeeld aan digitale contracten, payroll in de cloud en robotics. Heb je zelf een slim idee dat Action en onze medewerkers verder helpt? Dan investeren we graag om dit samen met jou verder te ontwikkelen. Over ontwikkeling gesproken: onze veelzijdige omgeving biedt je kansen om snel te groeien en groot te dromen. Op welke positie binnen Action zien we jou straks? Dit ben jij Het helpen van jouw collega's geeft jou energie en het nauwkeurig uitvoeren van de HR-administratie is een uitdaging die jou aanspreekt. Action heeft een internationaal karakter, dat betekent dat je met je collega's een internationaal team vormt. Het helpt dus als je beheersing van de Engelse taal voldoende is. Zo kun je goed met je collega's de uitdagingen van de dag bespreken, of ze maandelijks onder de tafel vegen met de internationale online pubquiz. Voor een verdere match met ons team, geloven wij dat onderstaande zaken je helpen: Wat wij bieden Verrassend veel! Vanuit onze bruisende thuisbasis in Nederland heb je impact op heel Europa. De teller staat nu op meer dan 2.000 winkels in 10 landen en miljoenen smiles van onze klanten. En we hebben grote groeiambities. Voor Action en voor jou. Want onze groei betekent dat jij steeds nieuwe stappen kunt zetten. Een andere functie, een interessant innovatieproject, nieuwe vaardigheden: je kunt je als professional onbegrensd ontwikkelen. En dat alles in een cultuur waar onze gedeelde waarden echt geleefd worden: klantgerichtheid, teamwork, eenvoud, discipline, kostenbewustzijn en respect. Wist je dat je bij ons ook kunt rekenen op:
Onze werkzaamheden zijn goed te combineren met bijvoorbeeld schooltijden of sportclubjes en we overleggen dagelijks met elkaar. Remote werken behoort tot de opties, maar we vinden het ook van belang dat je je onderdeel voelt van ons team en van Action. Hoe we dat doen? Daar vertellen we je graag persoonlijk meer over!
Ken je Action alleen van de winkels, dan gaat er een wereld voor je open als je bij ons komt werken.
onbekend
Functietitel | Administratief Medewerker |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 38 – 38 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Detailhandel |
Locatie | Zwaagdijk-Oost, Noord-Holland,Nederland |
Soliciteer direct | https://nl.action.jobs/vacatures/administratief-medewerker-hr-roemeens-e45137 |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nkactueel.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Noordkop en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.